Klachtenbeleid
Bij Care Property Invest nemen we alle klachten serieus en we geloven dat een formeel klachtenbeleid ons kan helpen om onze processen te verbeteren en toekomstige schade te voorkomen. Als u een klacht wilt indienen, raden wij u aan dit schriftelijk te doen, maar doe dit vooral op de manier die u het beste uitkomt – per post, telefoon of e-mail.
Als u een klacht wilt indienen, neem dan contact op met:
Care Property Invest nv
Ter attentie van de compliance officer
A- Horstebaan 3, 2900 Schoten, België
T- +32 3 222 94 94
E- compliance@carepropertyinvest.be
Het klachtenbeleid staat open voor iedereen en alle klachten worden vertrouwelijk behandeld, met als doel om via dialoog tot wederzijds overeengekomen oplossingen te komen. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen, waarbij we ernaar streven om je binnen de vijf werkdagen een ontvangstbevestiging te sturen en, afhankelijk van de aard van de klacht en het vereiste onderzoek, elke klacht binnen de vier weken na bevestiging van ontvangst op te lossen. Wij houden u, in ieder geval, ten allen tijde op de hoogte van de voortgang van uw klacht.
Alle persoonsgegevens zullen worden verwerkt en bewaard overeenkomstig ons privacybeleid.